lauantai 10. joulukuuta 2011

^_^"

suur anteeks kun en ole postanut, seuraavalla viikolla sadaan todistuksia niin meillä on ollut kokeita ja läksyjä. kamera ei toimi mun tietokoneen ja äiti ei oo kotona nii kuvia ei tuu ;(
Ende on vihdoin saapunut!!!! OMG!!
oon hyber iloinen, ja hän on aikainen joululahja/hyvän todistuksen lahja,  hän on niin kawaii *w*

Im SOO sorry that I havent posted on a while, next week we are going to get our first grades so we had many tests and such. My camera ain`t working to my computer and my mom is`nt home and she tooked her computer with her so no pictures ;(
 Dal Ende is finally here! OMG!!
Im super happy, well she`s a christmasprsent/ good grades present! She`s really kawaii *w*



Real beuty!

4 kommenttia:

  1. Onnittelut uudesta neidistäsi, minkäs nimen neidille annoit/annat?

    Eikös ole niin että asut ruotsissa? Oon kuullut että siellä on nukke kauppa, niin minkä niminen tämä mahtaa olla? tiedätkös?

    VastaaPoista
  2. Odotan innolla kuvia tästä neidosta! n3n Ja mä saan avat kunnolla mun pienoisen Hazukin jouluaattona, epää! D';

    VastaaPoista
  3. Siri- luulen että hänen nimeks tulee
    Akiko Milui Chiname ,Joo asun ruotsissa ;) sen nukke kaupan nimi on kai Okaeri.

    Maria- yritän laittaa huomenna tai keskiviikkona

    ChikaLove- onpas sulla kiusallinen tilanne siellä! mutta jouluaatto tulee aika nopeesti ^^

    VastaaPoista