torstai 1. marraskuuta 2012

bjd ja muuuta kamaaa

 
 
 



 A: Helloooouuu!!!
 
A: tässä kaikille!! PUSUJA PUSUJA!! ^3^
 
 C: Jouu :)
 A: Suur anteeks etemme ole nähty PITKÄÄN AIKAAAAN!
 Y: anna kun esittelen...--->
 

A: SILLÄ EI OO SIELUA >:3
Y: Lopetaaa  o>o<O <-- nyrkki


A&Y: Tää on Blue :D
Blue: ^^''


 (ihana nenu!! >3<)

 Bjd vs Dal
 Bjd vs pullip
mutta kuka han se siinä!
 
 Minä: TOMOE?!
Tomoe.: hehee ^.~
 
 
Bjd vs Taeyang (Tokimune jonka sain joululahjaks *puppy eyes*)

sainpa vihdoin mun eka re-ment >:) , ja vähän muita on matkalla tännepäin 



pitää vähän pullistaa tätä postausta, niin jo mä teen taulun mun huoneeseeen <3
Wolves rock my world!

 
tässä oma "pikku" suteni ^3^
 
--------------------------------------------------------
 
siinä se, toivon että kuvat mielyttää ja nähdään kun mun rementit tulee ! :D


2 kommenttia:

  1. Uooo miten söpö koira! Eikai se vaan ole musta saksanpaimenkoira!? ^3^

    Olen hirveä saksanpaimenkoirafani~ <3

    VastaaPoista
  2. hehee, sekarotuinen on , mutta saksanpaimenkoiraa siinä on eniten :)

    VastaaPoista