keskiviikko 17. elokuuta 2011

Ihanaaaa!

on ihana kun on kuukaus rahaa! koska nyt olen säästänyt tarpeeks paljon että voin ostaa pullipin!!! me tilataan se lähi aikoina pitää vaan odottaa että raha tulee paypal tilille! siks pä ajattelin tehdä ostos ja haavelista, ne ei oo missään järjestyksessä!

Ostoslista

Pullip Dollte-Porte Henri

 hän on niin ihana! hiukset, vaatteet meikit kaikki!

Pullip Dita
mä en ymmärrä miks monet ihmiset ei tykkää tästä suloisesta ihanasta tyttösestä. hän on hurmaava yks lemmppareista

Pullip Uncanricky

Siis WOW tämä neiti on täydellinen

Pullip Suigintou

hän on mun numero 1 rozen maiden sarjassa hänen hahmo on niin ihana ja kun näin tän mun silmät muuttui sydämeks.. <3.<3

Pullip Withered

tämä on vasta ihana,, pitää,pitää,pitää saada

Pullip Hello Kitty

Niin hurmaava ihana neitokainen joka on silmän iskevä todellakin lemmppari

Dal Joujou


rakastuin heti tähän daliin kun näin hänet ekan kerran..<3<3<33<3<3

Dal Cinnamoroll


Voi niin suloinen söppänä.. pitää saada käsiini tän dalin

Dal Coco


Hattu,kengät,vaatteet,hiukset on niin täydellistä ja rusetti kruunaa kaiken!

Isul Mao

ainoo isul johon olen rakastunut, silmät ja kaikki on niin ihaniiii. paras isul!!


 
Taeyang Romantic Mad Hatter

mun lempi taeyang alusta asti tulee jossain vaiheessa varmankin

Taeyang Wayne

slaperäinen,tyylikäs kaikkee jännä tapahtuu kun Taeyang Wayne on läsnä

---------------------------------------------------------------------------------------

En mä kaikkee osta mutta muutama niistä pääsee mun pullip-perheeseen!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti