sunnuntai 21. elokuuta 2011

Kuva tarinaa~

Kertoja/ Minä
jotain tapahtuu
 hääh? ei mel näin aikasin herää..(?)
 ei oo makuhuonessa
 hänen mopo on täällä
 jättänyt amupalaa.. tosi outoo
 hän ei oo vesassa
 hmm
  Minä: otko nähnyt blondi tyttöö, valkoiset vaatteet?
Ankka: siellä jossain käveli joku tyttö
Minä: noo minne suntaan.?
Ankka: --->

hihihihi..
Minä: kuka hihitellee
 yllätyyyyys!!
Minä: Uaaaaaah! hui kuka sinä olet?
 Mel: se on mä Mel
Minä: Wow.. ooletko oikesti..
Mel: eiks oo hienoo? ^^
Mel: otin pois mun linssit!!
Minä: niin sulla on oikeesti lilat silmät?
Mel: joo
--------------------------------------
tämmönen tylsä kuvatarina mut halusin vaan näyttää Melin uus peruukki ja sillain (;
vähän kuvia enjoy!




 ihana söpöläinen





kiva jos kommentoisitte!


Moikka! T: Mel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti