perjantai 2. maaliskuuta 2012

(hyvä otsikko)

kivaa kun kompastuitte mun pieneen maailmaan uudet lukijat! <3
vieläkään tämä puhelin/kamera/tietokone katastrooffi on meneilään ;(
ajattelin kertoa vähän musta ^^;
olen nyt 13 helmikuuta alkaen 15 vuotias tyttö, 171 cm pitkä, joka asuu ruotsissa sekä suomessa, aloitin viime vuonna nukkeilun mutta olen jo ennen harkinnut BJDn hankkimista.
Koiria täällä löytyy 3 ja yhen pienen kääpiöluppakorva kanin.
paras koulun aihe on enkku, siksi minä koulun ulkopuollella kirjoitan tekstejä joka sitten mun enkun oppettaja lukee ja kommentoi (tää oli salaisuus) piirtäminen on myös suuri osa elämääni mutta kirjottaminen on silti mun isoin juttu, tässä pienet maistiaiset/jotain mitä juuri keksin
ps.englanniksi!!

"the world is born with innocence,
grows with guilt
and dies with regrets"

ei maailman parasta mut mä tykkään, ehkä siks koska se on mun näky maailmasta.
mä teen mun nukkeille vaatteeita, paitsi nyt kun mulla on ompelukone niin tietenkin ompeluneula on kateissa(!)
pelaan tikkaa, siis no kilpailen oikeestaan, sitten ratsastan ja mulla on oma hoitsu, se on valkoinen kylmäveri ruuna nimeltään Baron ^w^
olen pullipsuomesa sekä Pulliplejsetissä.

tää kummitus on minä, yritän korjata kaikki hommelit niin saatte vihdoinkin nähä kuvia Akikosta,Yukista ja muista, ainiin jo tietenkin mun salaperäinen Taeyangi!

see you next time!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti