maanantai 19. maaliskuuta 2012

A new start!

Noniin, taas tuli pitkä postaustauko, ei voi nyt välttää että en voi pitää lupauksia niin hyvin ;(

en halunnut tehä uuden blogin niin päätin että muutan ulkoasua ja aloittaa "alusta" ja antaa tälle blogille mahdollisuus.
 Kameran laturi löytyi niin kuvia tulossa on kun on aikaa ^^, ja Profiileihin olen laittanut lisää tietoa tytöistä.

olen todella pahoillani huonosta postaus tahdistani, toivottavasti vielä luette koska mulla on pikku jännäri tarina meneillään >:D

[headeri ilman muutoksia]
 sweetie <3

Löysin kivan vanhan kuvan Yukista joka otin kesällä, joo en ollut hyvä kuvaaja ^^"

olen tosi kiitollinen jos voisitte antaa mulle vielä mahdollisuus parantaa postauksiani!

1 kommentti:

  1. Sulonen toi toinen kuva Yukista! ^^ Ja tietty ekakin on ihana! Aww! <3 Liityin lukijaksi, ja tota jos mun blogiin haluisit liittyä, tässä osote: (:
    rakkaudellapullip.blogspot.com

    VastaaPoista