perjantai 8. kesäkuuta 2012

Dark Orchid Ep. 2

Toinen jakso Dark Orchidista enjoy~

puhuu *joku ääni/tapahtuu* miettii
----------------------------------------------------------------------------------------


Tyttö: ei.ei.ei.ei.. nyt olen mennyttä kalua!!


Tyttö: *aukaisee silmiä* täh.. onko tää.. enkö kuollut?!


Tyttö: voi ei missä hän on ? *nousee vaikka joka paikkaa sattuu*


Tyttö: mi-itä ..?


Tyttö: si-i-inä pelastit minua.. miksi ?


Tyttö: hei *tökkäisee poskea* halloo ?
hän on jääkylmä.. ei kai..


Tyttö: hei ääliö heräää!! et saa kiusata noin!!





Tyttö: EEII! et saa kuolla!! herää!!


Tyttö: tämä on minun syy.. jos vaan.. en olisi.. kompastunut..


Tyttö: en jätä sinua.. en jätä..

Yukin ja Akikon talolla ^^"


Yuki: Akiko oletko kunnossa?





Akiko: ohoouu.. ajajaj..


Yuki: Ninjaaaaaa... KICKKK!!!!!!


Yuki: Akiko!

Yuki rikoit oven!!  >o<


Akiko: Ohioo


Yuki: Voi herranjestas miten säikytit mua


Akiko: whaa meen kohta rikki!!


Yuki: oletko varmasti kunnossa?
Akiko: joo 100 % varma
Yuki: *katsoo ylös*





Akiko: voi hitsi..


Akiko: tai sittenkin 0,5 % varma..


Yuki: AKIKOOOOOOOO!! >:o




Yuki: owo... hups..


Yuki: sinä neiti siivoot huon- täh ??


?akiko?


Yuki: murr...


Akiko: hehee tuo oli lähellä


Akiko: kaunis keli tänään.. jätän siivoominen Yukille >:D



Akiko: taidan ottaa kivat kesä päikkärit!




Akiko: Auu!! ei taas.. aina päähän pitää osua!


*kääntyy nopeesti*


Akiko: hei munapää varos vähän mihin panet kivi tossussi!!
(tarkoittaa maasto kenkiä)



Akiko: hmm ??

*juoksee niitten luo*


Akiko: hei halloo? voisit sanoa anteeks.. onpa törkee !!


Akiko: eikö äitisi opettanut sulle tapoja" hyvä herra" ?!
voi nyt kuuolostan ihan Yukiltä! vanha mummo!


Akiko: *vahingossa koskee tytön poskea*


Akiko: Olet jäässä!!


*lähtee juoksemaan*
Akiko: menen hakemaan apua! älkää liikuko!


Yuki: tyypillistä.. hän pakenee aina siivomisesta .


Yuki: tämä menee tänne.. kostan tämän!


Yuki: dadaddaa...dididdiii.. lallaallaa

Yuki: niin paljon roskaa. toi pikku kakara!!

Yuki: mutta ne ovat Akikon. hän saa löytä niille paikka.. muttei lattialla!!




Yuki: tämä tähän.. minä kostan ja tuplasti!!!


Yuki: nyt pitää vaan odottaa.. muahahahhaaahaa

Akiko: YUKII! sun pitää auttaa!!!

Yuki: jahas.. uskalsit tulla ..

Akiko: ei oo aikaa höpötellä itekseen! sun pitää tulla ÄKKIÄÄÄ!!


Akiko: he ovat hengenvaarassa!!


Yuki: ketkä `He ?



Yuki: Hei Akiko mulla on vielä sukat >.<




Yuki: mitä on tapahtunut?


Akiko: ei hätää mä hain apua..

Yuki: Vahdi heitä mä haen sen

Yuki: toi näytti ihan.. ei voi..


Yuki: sanoin hänelle ettei hän voi.. ei saa.. Yuki snap out of it! pitää hakea se..


Akiko: ei hätää Yukin voi aina luottaa..


Yuki: vauhtia Yuki.. ennen kuin aika loppuu..



Yuki: Oh my dear! meillä on vielä yks homma jäljellä

Yuki: vain yks homma..


Yuki: Ride like the wind!!

15 min jälkeen


Akiko: Yuki!! anna hänelle sun sukat!

*panee tyttölle sukkia*



Yuki: olet niin laiha..


Yuki: tulen kohta takaisin


*akiko ottaa tytön pään hänen syyliinsä*
Yuki: mä autan sitä poikaa


Akiko: jotain tosi pahaa on tapahtunut.. minä tiedän sen..
Tyttö: Y-y-yuuki..


Yuki: uaa miten painava..


Yuki: jos hän on.. niin miten ne tuntevat toisensa ?
Akiko: mä menen auttamaan Yukiä älä liiku!
Yuki: Akikoo!!


Akiko: kuinka kauuan sulla oon ollut prätkä?


Yuki: sinun pitää ajaa kotia ja yritä lämmitää tätä miestä!


Akiko: en osaa ajaa.. vähäs siistii!
Yuki: sinun täytyy vaan ohjata.. Tule nyt muuten hän kuolee!


Akiko: okej here goes nothing!!


Yuki: tuun perässä!!


 *nostaa tyttöä*


Tyttö: Yuki..


Yuki: säästä voimiasi..


Yuki: ...


Yuki: sinun täytyy olla..


Yuki: anna anteeksi... Chiharu..

---------------------------------------------------------------
olen pahoillani mutta ei ole niin hyviä paikkoja missä ottaa kuvia niin niistä tulee vähän kökköjä.
muuten mitäs piditte tästä?
olen vielä vähän ruosteissa mut kyllä tää menee eteenpäin :)

Kommentejä on aina kivaa ja silloin toinen postaus voi tulla nopeampaa ^^

// Rainyday ja nuket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti