sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Dark Orchid ep.1



Valmistautukaa hurjaan seikkailuun (luultavasti) koska nyt alkaa eka episodi Dark Orchidesta !
ps: vähän epä tarkkoia kuvia
pps: mulla ei ollut maailman paras kuvien ottamis paikka

please enjoy~

puhuu *joku ääni/tapahtuu* miettii

Tyttö: pidä kiinni..
Poika: *mumisee*..

 Poika: ei sun tarvitse..
Tyttö: säästä voimiasi



"pieni tyttö käyttää kaiken voimansa saadakseen tämä pahasti haavaantuneen pojan turvaan"


poika: lopeta.. jätä mua tänne.. oon liian painava..
Tyttö: kyllä minä tästä.. *kerää voimia*


Tyttö: minä pystyn tähän.. en saa luovuttaa..

Poika: miksi..teet tämän..
Tyttö: ole hiljaa

 "astuu väärin"


 Jossain muualla


  Akiko: lalllaaallaa..

Akiko: noniin.. ehmmm.. 

 Akiko: missä se on..


Akiko: MISSÄ SE OOON !! >:(

 Akiko: Yuuukii! missä mun tuoli on?!
Yuki: Miten mä sen tietäis? tuun ettimään.. -.-'


Akiko: Okee.. *katsoo ympäri huonetta*

 Akiko: Ohoo.. ompa sotkuista..

 Akiko: hyvä ettei Yuki tule .. hän sais sydärin!

 Yuki: noniin tullaan.!
Akiko: o.o (!) oi voi..


"Yuki on avamassa ovea"

 Akiko: EIII!!!


 Akiko: ÄLÄ... *just sanomassa jotain kunnes*



 *kompastuu*
 Akiko: ÄÄHHHH.. !


Akiko: omphhh



Akiko: nyt tiedän miten kolarissa tuntuu..

 

Yuki: OHH.. *kuuli tumpsahduksen*


Yuki: A-a-kiko ?

--------------------------------------

kuka on toi tyttö ? ja tietenkin kuka on se poika?
se selviää seuravassa osassa Dark Orchidesta

joo ja myös se miten Yuki reagoi kun hän näkee Akikon huonetta ^^''  (ei tule olevaan hyvä)

-------------------------------------------------------------------
mitäs piditte? en ole tehnyt kuvatarinoita pitkään aikaan niin toivon että tä oli OK..
Kommenteja on aina tervetullen ;)






1 kommentti:

  1. oooo, ihana tarina! Kuvaa pian lisää, en malta oottaa!
    Pidän kovasti hahmon "tyttö" luoneesta, ihanan tuollainen päättäväinen. <33

    VastaaPoista